Vláknina

Filtrování & řazení
Zkopírovat odkaz filtru Sdílet na Facebooku

Filtrujete a řadíte dle
  • Psyllium 95% rozpustná vláknina z obalu jitrocele indického, 1 lžička před jídlem pomáhá proti zácpě. Psyllium dodává pocit nasycení a pomáhá správné peristaltice. Psyllium rovněž zmírňuje průjem. Psyllium je důležité při problémech s hemoroidy.

    Sleva max. 5000 Kč na 1 nákup.

    269 Kč 10,35 €
    Cena s DPH
    skladem
  • Inulin je vláknina pro přirozené zažívání za cenu 149 Kč / kg. Rozpustná vláknina z čekanky je to nejlepší pro vaše střeva. Užívejte denně 5-11g pro prebiotické účinky. Inulin je téměř bez kalorií. Pomáhá při poruchách trávení a vyprazdňování.

    Sleva max. 5000 Kč na 1 nákup.

    149 Kč 5,73 €
    Cena s DPH
    skladem
  • Inulín - rozpustná vláknina z čekanky. Inulín má prebiotické účinky. 400 g Inulínu za 99 Kč vystačí na celý měsíc. Inulín je přírodní vláknina téměř bez kalorií. Zdraví, dieta, hubnutí, zažívání..

    Sleva max. 5000 Kč na 1 nákup.

    99 Kč 3,81 €
    Cena s DPH
    skladem
  • Inulin je prebiotikum, kterém nyní můžete koupit v 20 kg megabalení za 2 780 Kč. Pomáhá obnovovat střevní mikroflóru.
    2 780 Kč 106,98 €
    Cena s DPH
    skladem

Vláknina má příznivý vliv na náš organismus – má minimální energetickou hodnotu, ovlivňuje metabolismus, působí pozitivně na fungování trávicího traktu. Tím, že zvětšuje objem potravin, se získá její konzumací dříve pocit sytosti. Stimuluje stěnu trávicí trubice ke zvýšené činnosti, čímž zamezuje zácpě a napomáhá rychlejšímu odstraňování nežádoucích látek z těla. Za přítomnosti vlákniny se zpomaluje štěpení škrobů ve stravě a tím i vstřebávání glukózy. To vede ke snížení hladiny inzulínu v krvi (prevence cukrovky). Vláknina má příznivý vliv i na hladinu tukových látek v krvi.
Doporučuje se, aby denní příjem vlákniny činil asi 30 g. Dosáhnout tohoto množství lze konzumací minimálně 5 porcí pokrmů z obilovin (např. celozrnný chléb, ovesné vločky, graham, neloupaná rýže, celozrnné těstoviny) a 5 porcí (minimálně 0,5 kg ovoce a zeleniny). Strava bohatá na vlákninu může u některých citlivých jedinců způsobovat nadýmání a břišní křeče.

Ajax loader