FAQ

Prečtěte si odpovědi na dotazy, na které se často ptáte.

1. Výhody registrace
  • Jako registrovaný zákazník získáte od nás kvalitnější servis
  • Dokážeme pro Vás vyřešit i méně obvyklé / nestandardní požadavky.
  • Můžete se účastnit bonusových akcí při nasbírání dostatečných nákupů, které jednou za čas probíhají.
  • Nemusíte pokaždé znovu vyplňovat údaje o svojí osobě, jméno, příjmení, ulici, číslo, město, PSČ, email, telefon.
  • Můžete si uložit až 5 adres a na ně odesílat jedním klikem myši.
  • Uvidíte detailní historii Vašich objednávek.
  • Můžete ukládat receptury vlastních produktů = zakázkových mixů a jedním kliknutím je opakovat.
2. Jak můžu sledovat svou objednávku, když jsem se neregistroval / registroval až dodatečně.
Pokud nejste zaregistrovaným zákazníkem nebo jste se registroval až po objednání zboží, nebudete moci nahlédnout zpětně do přehledu této objednávky. I proto doporučujeme nakupovat v e-shopu s Vaší registrací.

Informace o stavu vyřízení objednávky posíláme automaticky na e-mail, ať už jste, či nejste registrován!
3. Mám u vás registraci, ale nepamatuju si heslo
Stačí kliknout na odkaz „Přihlásit se“, který naleznete v horním okraji každé stránky. V nově zobrazeném okně klikněte na nápis „Zapomenuté heslo?“, kde vyplníte svoji e-mailovou adresu zadanou při registraci a zvolíte „Pokračovat“. Do této e-mailové schránky okamžitě přichází nové přihlašovací heslo. Toto heslo si po použití můžete ve svém účtu změnit na heslo,které si budete dobře pamatovat.
4. Chci si objednat bez registrace, ale systém mi hlásí, že emailová adresa již byla použita. Jak mám postupovat?
Znamená to, že máte u nás již z minulosti vytvořenou registraci. Pokud si nepamatujete heslo, pokračujte dle bodu 3.
5. Dobrý den, kde prosím najdu seznam nově 400 výdejních míst v ČR?
Seznam výdejních míst naleznete zde
6. Zasíláte také na Slovensko? Pokud ano, jaká je výše poštovného a podmínky?
Ano. Zboží na Slovensko zasíláme jen po úhradě předem. Výše poštovného na Slovensko činí 4,80 EUR.
7. Objednal jsem před pár dny, poslal platbu a zatím nemám info, jestli platba přišla a co je s objednávkou.
Upozornění o přijaté platbě posíláme automaticky na email. Překontrolujte Vaši emailovou schránku, vyplněnou v objednávce. Zkontrolujte v ní i spamovou složku.
Do 3 pracovních dní od potvrzení o přijaté platbě informujeme znovu písemně na email o odeslání zásilky.
Pokud však máte objednán vlastní produkt = zakázkový mix, očekávejte realizaci celé objednávky v termínu 7-10 pracovních dní od přijetí platby. Během této doby nebudete nijak informováni. Až v momentě dokončení zakázkové výroby a odbavení celé objednávky Vás vyrozumíme písemně na email.
Jestliže jsou ve Vaší objednávce jen standardní produkty, může odbavení trvat 2-3 pracovní dny.
Pokud tato doba již uplynula a v emailové schránce nic nenalézáte, napište nám prosím email s číslem Vaší objednávky a s dotazem na obchod@4fitness.cz.
8. Chtěl bych si přijít koupit zboží na prodejnu v Brně. Je nutné objednat dopředu?
Standardní produkty v běžném balení a gramáži jsou na brněnské prodejně k přímému prodeji - v množství obvyklém - bez objednání. Nestandardní zboží, například ve formě zakázkového mixu nebo atypické gramáži je třeba objednat přes e-shop 4fitness.cz
9. Mohu platit kartou v brněnské prodejně?
Ano. Platební kartou můžete nyní platit jak při osobním odběru tak i při dodání zboží balíkovou službou.
10. Máte kamenné prodejny v Praze, nebo jiných velkých městech?
Nemáme a ani z technických důvodů neplánujeme. Využijte prosím 400 moderních výdejních míst po celé ČR, na která zasíláme zboží balíkovou službou.
11. Jaká je cena kapslovaní objednaného mixu?
Libovolný zakázkový mix Vám rádi zatobolkujeme do pevných kolagenových kapslí. Cena této služby se odvíjí od velikosti mixu a tedy od použitého množství kapslí. Přesnou cenu Vám ukáže náš mixér pro zakázkovou výrobu.
12. Jak, resp. z čeho se získávají naše aminokyseliny (např. BCAA, Glutamin, AAKG, Lysin..) a Kreatin? Jsou izolovány z živočišných zdrojů?
Nikoliv, všechny tyto suroviny jsou získávány biotechnologiemi a jsou zcela vhodné pro vegetariány i vegany. Vyráběné jsou nejčastěji fermentací kukuřičného škrobu, nebo v některých případech synteticky.
13. Rád bych si u vás objednal, ale nejsem spokojen s dopravcem, šlo by zaslat zboži českou poštou?
Na doručení spolupracujeme pouze s přepravci PPL a DPD. Pokud Vám nevyhovuje doručení přepravní službou na uvedenou domácí nebo pracovní adresu, k rodině či přátelům, pak si můžete zboží nechat doručit na některé ze 1700 výdejních míst PPL (suplují pobočky ČP) a tam si zboží osobně vyzvednout i odpoledne nebo o víkendu - viz. seznam výdejních míst v ČR.
14. Nemohu u Vás v e-shopu najít položku maltodextrin v 1 kg balení. Nabízíte jej?
Maltodextrin nabízeme pouze v balení po 1,5 kg.
Ajax loader