Elixír Beta Alanin

Beta Alanin je skutečný elixír pro svaly

Co je Beta Alanin? Beta Alanin je aminokyselina, která zlepšuje maximální výkon. Při intenzivním výkonu stabilizuje pH ve svalech, čímž oddaluje únavu, pomáhá chránit svaly proti zakyselení.

Kdy je Beta Alanin vhodný?

Pokud hledáte podporu pro vysoce intenzivní trénink o krátké až střední délce, jen málo suplementů může nabídnout to, co Beta Alanin. Beta Alanin pomáhá prodloužit délku a zvýšit intenzitu sportovního výkonu. Účinkuje jako karnosin, ale levněji a lépe. Pomáhá zlepšovat maximální výkon. Beta Alanin pomůže oddálit únavu. Pohlcuje ionty vodíku a stabilizuje pH svalu, čímž oddaluje zakyselení svalů. Beta Alanin můžete přidat do jakéhokoliv nápoje. Konkrétně se Beta Alanin zdá být nejúčinnější pro podporu výkonu trvajícího déle než 60 sekund. U kratších časových úseků (tedy těch, kdy je nejdůležitější ATP) nebylo prokázáno podstatné či trvalé vylepšení. Beta Alanin přináší rychlé stimulační účinky, takže se přímo nabízí jeho užívání před tréninkem. Je možné, že nějaké množství Beta Alaninu se nachází i ve Vašem předtréninkovém suplementu. Nicméně výkonnostní výhoda Beta Alaninu je založena na zvyšování koncentrace svalového karnosinu v průběhu času. Takže ve výsledku není ani tak důležitá denní doba, jako pravidelné (každodenní) užívání této látky.

Zdroje Beta Alaninu

Beta Alanin je získáván z přírodních zdrojů, které obsahují dipeptidy s obsahem této aminokyseliny - například karnosin. Na tyto dipeptidy jsou bohaté zdroje bílkovin: kuřecí, vepřové a hovězí maso, ale i ryby. Nejčastěji se v naší stravě objevuje dipeptid karnosin, z kterého získáváme většinu Beta Alaninu.

Výhody Beta Alaninu?

  • Zvyšuje sílu

  • Zlepšuje výkon

  • Zvýšuje vytrvalost

  • Oddaluje svalovou únavu

  • Zlepšuje prokrvení svalů

Jak dávkovat Beta Alanin

Jako optimální jednorázová dávka se doporučuje 3-5 g Beta Alaninu před sportovní výkonem. Pro nasycení svalů 4x denně 1,5 g po dobu jednoho týdne, poté 1x denně 3 g před sportovním výkonem.

Ajax loader