Ajax loader

KREATIN 1kg 189Kč

Celková ceny vč. zvolených možností:
Nutriční hodnoty (na 100g):
Energetická hodnota -
Energetická hodnota -
Tuky -
Sacharidy -
Bílkoviny -

Dostupnost:
skladem / doprava do 48 h

 
KREATIN 1kg 189Kč

     
    Kreatin v čistotě 99.9% HPLC micronizovaný na ultra jemný prášek ! .


    Počet dávek kreatinu: 525 = čtyři cykly. Každá porce obsahuje 1900 mg kreatin monohydrátu.

    Rozpustnost kreatinu: okamžitá
    Chuť kreatinu neutrální

    Složení: kreatin monohydrát v 99.9 % HPLC čistotě

    Odpovídá přísné evropské normě
    • Sírany                                 0,03% max
    • Kreatinin                          50 ppm max
    • Kyanidy                               1 ppm max
    • Di- kyanamidy                 20 ppm max
    Hmotnost výrobku : 1 000 g
     
    Vyrobeno v ČR. U všech surovin laboratorně sledujeme ukazatele čistoty a zdravotní nezávadnosti. Po otevření spotřebujte nejpozději do 4 měsíců. 

     
    Může se vám také hodit odměrka.
     
    Kreatin monohydrát pro zvýšení tělesného výkonu.

    Je kreatin bezpečný?
    Na kreatinu se provádějí studie už desítky let, a proto je kreatin velmi probádaný a bezpečný. Svaly člověka přirozeně obsahují většinu tělního kreatinu. Průměrný jedinec disponuje 114 g tělního kreatinu. Při suplementaci kreatinem, vysoko glykemické nápoje zvyšují efektivitu a účinnost kreatinu na svaly.

    Kreatin je správnou volbou při tvrdém tréninku. Nabízíme vysokojakostní zdroj kreatinfosfátu i ATP pro tvrdý trénink.
     

    Kreatin monohydrát má tyto výhody:

    • Dobře rozpustný kreatin urychluje a zlepšuje regeneraci.
    • Micronizovaný kreatin je výborně rozpustný.
    • Kreatin oddaluje únavu až o desítky sekund, posouvá hranici maximálního výkonu.
    • Kreatinem sportovci zvyšují výbušnou sílu ( zvedání činek, sprint, časovka na kole ).
    • Kreatin je populární zdroj kreatinfosfátu i ATP.
    • Kreatinfosfát je zdrojem energie a síly pro svaly.
    • Kreatin monohydrát zvětšuje svaly ( svalové buňky se nalijí vodou a energií v podobě glykogenu ).
    • Vytrénovaný sval vstřebá více kreatinu.
    • Kreatin zvyšuje sílu, díky tomu sval zvládne tvrdší trénink, rychleji zesílí, a opět uloží více kreatinu.
    • Kreatin zvyšuje fyzickou výkonnost při po sobě jdoucích krátkodobých intervalech vysoce intenzivního fyzického výkonu.
    • Kreatin zlepšuje zásobování svalových a nervových buněk energií.
    • Více energie = rychlejší regenerace zraněných, nebo vyčerpaných buněk.

    Kreatin se tvoří v játrech a ledvinách. Dále je roznášen krví všude tam, kde jsou vysoké potřeby kreatinu, kde slouží jako nejrychlejší zdroj energie pro svalová vlákna.

    Již několik desetiletí suplementace kreatinem u sportovců zvyšuje hranici maximálního výkonu. ( Pozn.: při intensivních, anaerobních, opakujících se blocích zátěže = posilovna, nebo intervaly ). A že růst síly, při užívání kreatinu, způsobuje zvýšení koncentrace ATP ve svalech. Kreatin zároveň zvětšuje svaly. Teprve pozdější výzkumy ukázaly, že konzumace kreatinu spolu s vysoce glykemickými sacharidy ( hroznový cukr, nebo Maltodextrin DE 19 ) vede k většímu ukládání energie do svalů až o 60%. Kreatin monohydrát je výborný doplněk především do posilovny a dále pro sprintery. Po nasycení těla kreatinem dojde k napumpování svalů energií - glykogenem. Kreatin pomáhá dosahovat nejlepších výsledků v krátkém čase.

    Použití kreatinu pro léčebné účely ( svalové, neurologické a kombinované choroby, arthritis, infarktové stavy ) bylo a ještě bude zkoumáno.

     

    Použití kreatinu ve fitness:

    cyklus ->1.týden 15g kreatinu denně ( ve více dávkách )
                         2-4.týden 3x1g kreatinu denně. Rovná čajová lžička = 2g, navršená 4g.
                         -jedna dávka kreatinu by měla být před tréninkem a jedna po tréninku
                         -po skončení cyklu vysadit alespoň na dva měsíce
                         -každou dávku kreatinu rozmíchat ve sladkém džusu nebo s dextrózou
    Plné účinnosti kreatinu  je dosaženo při 7 denním nepřerušovaném užívání.
    Kreatin není návykový. Nicméně účinek kreatinu časem slábne, tělo si na kreatin zvykne. Proto je dobré kreatin cyklovat.

    Upozornění:  Kreatin po rozmíchání do nápoje brzy zkonzumujte. Kreatin není vhodný pro osoby s poruchami srdce či ledvin. Kofein snižuje účinek kreatinu (káva, cola ...)

    Objednejte vysokojakostní micronizovaný kreatin pro nárůst svalů.

     




    Hodnocení zákazníků Heureky

    Průměrné hodnocení 91%. Hodnotilo 30 zákazníků.Zobrazujeme pouze hodnocení s vyplněným textem.
    Zobrazit recenze

    U nákupu nad 1500,- Kč máte dopravné zdarma po celé ČR. (rozměrově 1 zásilka celkové hmotnosti do 50 kg)

    Zbývá do konce: